شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویروس کرونا نمایشگاه ViV خاورمیانه را به شهریورماه ۹۹موکول کرد

 

ESHpTckXkAAirYg

تیم مدیریت Viv خاورمیانه تصمیم گرفته است به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه Viv خاورمیانه را به 31 آگوست - 2 سپتامبر 2020 در ابوظبی منتقل کند.

به گزارش کشاورزی آینده جهان (کاج)؛ در گزارشی که در سایت رسمی این نمایشگاه درج شده آمده است: همانطور که در گزارش شماره ۳۹سازمان WHO منتشر شده است و در آن ارزیابی خطر برای سطح منطقه ای و همچنین سطح جهانی از بالا به بسیار زیاد تغییر یافته است، بنابر این تصمیم گرفته شد تا نمایشگاه تغییر زمان بیابد.

در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم برای جابجایی این رویداد که در ابتدا برای این ماه برنامه ریزی شده است، پس از بررسی دقیق و به نفع غرفه داران و بازدید کنندگان و مهمتر از همه، برای حفظ سلامتی همه حاضرین گرفته شده است.

این اطلاعیه در انتها عنوان داشت: علیرغم اینکه امارات متحده عربی برای مسافرت باز است و از سخت ترین پروتکل های بهداشتی و درمانی استفاده کرده است، اکثریت (بیش از ۷۵٪) از غرفه داران موافقت کرده اند که به تعویق انداختن این رویداد بهترین راه حل است و به همین دلیل تصمیم خود را برای جلب مشارکت آنها تأیید کرده اند.

نمایشگاه فوق که قرار بود در تاریخ ۱۹الی ۲۱اسفند ماه سال جاری در ابوظبی برگزار گردد، به تاریخ ۱۰-۱۲شهریور ماه سال ۹۹در شهر ابوظبی تغییر زمان داده است.

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .